…og nå også et magasin. Playground Magazine er et prosjekt som kan bli realisert i nær fremtid. Målet er å gi ut et blad som handler om skandinavisk spillteori og -kultur. Et forum i bladformat, så å si.

Selv har jeg meldt meg frivillig til å skrive for magasinet, og ønskes velkommen mye på grunn av min «attitude», som folk åpenbart mener er en god ting. Det lønner seg altså å være frekk, jenter og gutter. Lær av tante, nå. 😉 Magasinets norske organisatorer holder selvsagt hus i Oslo-området, dog, så det er vanskelig for meg å kommunisere via annet enn epost og slikt. Oslo er min nemesis. Stjeler alle vennene mine også.

A propos skrive og sånt noe: Jeg sitter på to papirkopier av årets RPGirl Zine. Skriv en kommentar til dette innlegget der du forklarer hvorfor DU skal få en gratis kopi av meg, og… så får du kanskje det. Ikke at jeg tror at så mange er så voldsomt interesserte, men skitt au. Det er ikke som om jeg har behov for å sitte med tre utgaver i hylla, lizzm.

Send deretter adresse osv. til bloggens nye epostadresse, orcinthewell@gmail.com

