Muuu-sene, da. Sånne som gir inspirasjon. Ikke sånne som sier pip og spiser ost. En legende forteller at den makedonske kongen Pierus oppkalte de ni døtrene sine etter de ni musene, fordi han mente at de var like inspirerende. Han utfordret musene til en konkurranse mot døtrene, hvilket endte i at døtrene ble forvandlet til skjærer.

Jeg synes igrunn jeg har mest skjærer om dagen. Jeg har flere prosjekter på tapetet, men 65% jobb og 100% studier ved siden av ser ut til å ta nuven av det meste. Dette er ting jeg har planer om å gjøre:

  • Delta i R.I.S.K.
  • Skrive en anmeldelse av Pathfinder-scenariet Carnival of Tears
  • Renskrive RATS til bokform og gi det ut
  • Spille mer RATS
  • Skrive en scenariosamling eller eventyr-tråd til RATS
  • Skrive videre på ei bok
  • Lage to sider til Imagonem i papirformat
  • Lage noe som kan stå i Playground Magazine en gang
  • Kjøpe og lese Nordic Larp
  • Reise to ganger til Oslo; først i vinterferien, deretter til HolmCon 24.-27. mars

Jeg synes liksom det mest presserende må være å jobbe med RATS, få av noe mer materiale og renskrive skiten. Men det er et sånt ork. (Pun not intended.)

Kom arbeidslyst og treng deg på! Her skal du motstand finne!

