Da har jeg startet arbeidet med RATS i bokform. En av de første tingene jeg tenkte på var at jeg trenger to ting:

  • Illustratører
  • Korrekturlesere

Illustrasjonene kan igrunn være i hvilket som helst format – foto, tegning, maleri, digitalt – men gjerne konkret over abstrakt. Skulle gjerne illustrert det selv, men jeg ser ikke helt at mine billedkunstneriske evner klarer å leve opp til det jeg vil ha i boka.

Grunnen til at jeg sier illustratører i flertall er mest fordi jeg kunne tenke meg litt variert stil på illustrasjonene.

Det er ikke noe særlig med penger i prosjektet, men hvis jeg får solgt bøker i det hele tatt vil det kunne vanke en liten andel av det jeg eventuelt tjener. Det får vi diskutere. Jeg er ikke en tilhenger av å utnytte folk, så jeg sier bare ifra på forhånd at jeg ikke kan garantere noe.

Korrekturlesere trenger jeg også, i hovedsak fordi jeg skriver boka på en laptop med litt treigt tastatur, og fordi jeg har stive fingerledd som gjør at jeg skriver mye feil. Korrekturleseren burde også kunne registrere om noen av kapitlene er mangelfulle eller rart/vanskelig formulert, så det er en fordel om vedkommende er vant til å lese rollespillbøker.

Spillet er skrevet på engelsk.

Interessert i å bidra? Send mail. 🙂

