RPGirl Zine 2010 ligger ute til bestilling, med en artikkel av undertegnede som en av teaser-tekstene på bloggen.

De siste dagene har jeg tilbragt med å lese Draug på do (do-draugen har ennå ikke dukket opp) og å skrive konfliktsystem til Morgenfri. Nå er jeg igang med de kjedelige listene: våpen, rustning, dingsebomser, prislister, våpenteknikker, og så videre. Blææh. Kjedelig. Alle prosjektene mine pleier å strande omtrent her, så nå er det om å gjøre å holde fokus.

Burde fulgt med på en ny diskusjon omkring «Nørwegian Style»-spill og rollefokus, men jeg tror ikke jeg orker akkurat nå. Jeg har nok å henge fingrene i; vi begynner å pusse opp kjøkkenet i den nye leiligheten på tirsdag. Jeg hater å pusse opp og gruer meg som en hund.

Pre-bursdagsspillinga mi nå på fredag blir sannsynligvis avlyst, så jeg er litt gretten også. Lørdag skal jeg ha fest, men det er masse folk som ikke kommer fordi det er sommerferie, eller de skal spille konsert, eller de skal kjøre bil, vaske katten, male taket, eller bor i feil by. Akkurat som da jeg var unge og ingen gadd å komme fordi de heller ville til badeland i Sverige. Å ha sommerbursdag sux!

